Tisdag och strålande sol!

Efter den sköna promenaden på morgonen så blev det Spotify i Tv:n via datorn. Vi har ju ingen Tv sen boxern pajade=(. På med lite musik och sen blev det "mamma-workout"... låter kanske lite töntigt. Men då jag e ensammen i lägenheten kan jag tönta mig bäst jag vill!!!=) Det skadar inte med lite jobb för kroppen. Tristan verkar då alltid vara nöjd att ligga i sitt gym och titta på när morsan fjantar sig=).

Idag blir det återbesök på Neontologen. Så ett litet äventyr utöver det vanliga väntar!



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mormor

Han är ju bara sötaste killen i heeela världen. Pussa på han från mig :-)

Postat av: lucke

Nej vad söt :D

Postat av: Hanna

Mosters gullunge!!! Där är han lik Nellie i ögonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback