Bara vi två igen

Jag och Tristan är ensamma hemma ikväll. Karln jobbar borta till imorgon och vi kan därmed göra exakt vad vi vill=)
Efter gårdagens "bara-vara-inne-dag-och-slappa" så ville jag gärna hitta på nåt idag. Skulle därför fara på Öppna förskolan idag. Men de visa sig ju att de va stängt idag. Men de blev en lite extra promenad istället och sen traskade vi till hon med fina magen längre upp på gatan...=). Lite kaffe och prat passar alldeles utmärkt.
Tristan fick även ett litet lunchbesök av farmor idag.

Jag känner att jag vill hitta på något. Vara kreativ. Vad kan det vara? Ska jag sy något måntro...? Köksstolarna hemma har fått nytt tyg. Eller nytt och nytt. Jag har tagit bort tyget som satt på dom nu så det gamla kom fram igen. Även fast det är ett gammalt tyg blir det ju lite nytt.
Sen så har jag ju även gjort en liten ljuslykta av en konservburk. Blev helt ok. Kanske har en lite "Anita-Stenmark-Ådra" i mig ändå---:)


När vi bara ligger inne så är det här något man kan göra hur mycket som helst....bara ligga och titta djupt in i ett par stora blåa ögon!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

Pass upp så du inte drunknar i dom djupa blå :) Du ska få låna lite inspirationsböcker nästa gång du kommer upp. Brukar ge många ideer att bläddra i sådana.

Postat av: mammi

Pass upp så du inte drunknar i dom djupa blå :) Du ska få låna lite inspirationsböcker nästa gång du kommer upp. Brukar ge många ideer att bläddra i sådana.

Postat av: Stannapanna

SNYGGINGAR !!! Speciellt den lille till höger ;0)

Postat av: Hanna N

Fin bild ! :-)

Postat av: kicki

Så himla fin bild!! :)

Postat av: Erica

Bara att köra på med pyssel. Klart du har en ådra konstigt vore det annars :) men glöm ej att mysa mellan varven :)

Postat av: Fanny

Så mysigt... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback