3:e plats...

...blev det tillslut i pokern. Nice nice! Hanna fick tyvärr åka ut lite tidigare.

Dagen har varit superb idag. Fick en härlig sovmorgon. Mamma o pappa hämta Tristan när han hade vaknat så jag fick krypa ner i sängen och mörkret igen. Vilken lyx!!! Vaknade klockan 09,20....de va länge sen man sov så länge. Skönt också.

Sen blev det en skön promenad med vagnen. Promenerade till farmor och farfar och på vägen dit träffade jag bl.a. Hanna och söta Savannah. Oj va liten hon är, trots att hon vuxit mycket redan=). Har ju nästan glömt att Tristan var så liten förrut. Och va söööt hon är. Grattis än en gång Hanna!!!
Farmor och farfar blev glada av lite besök och farmor fick bjussa mig på massa smarriga recept på diverse bak och mat-verk. Man ska vända sig till dom äldre med mycket erfarenhet. Då kan de väl inte bli fel...=) Nu ska det bakas iaf när jag kommer hem!

Tristan fick sig en magknips-kväll så han somnade 18,15... sover än gör han stackarn. Det är ju tur att det  bara är på kvällen. Över natten sover han ju som ett fromt lamm bortsett från när han vill äta. Men han e ju som så lättsam. Äta och somna sen. Piece of Cake! Nu ska jag kanske vakta min tunga så han inte får för sig något annat;)

Dags att knoppa. Imorgon är det måndag och ny vecka. Bara att köra på!



Gonatt;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Finns att köpa på Budo Fitness i Umeå :)

Annars kan du beställa här http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi



Du måste helt klart testa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback