Helgens bravader!

Vilken trevlig helg vi fick det i S-vall och Södra Berget. T.o.m bussresan var trevlig. Vi hade världens bästa busschaufför!!!! Jill Johnsson sjöng bra, middagen smakade bra och jag dansade på discogolvet med Patrick som sällskap (och alla andra från jobbet=)). Hur kul som helst att svänga sina lurviga. Det var ju ett tag sen sist!
Ikea beöket blev ganska smärtfritt. Fyllde på ljusförrådet bl.a.

Nu är det ny vecka och Patrick jobbar i S-vall. Man tycker ju lite synd om honom att han måste dit igen... men men. Tur han är van!!!

Så vad ska jag och Lilleman hitta på.... Morgonprommisen avklarad tillsammans med Emma. Det är ju så skönt att komma ut på morgonen. Kallt och friskt var det också.
Sen hade jag nog tänkt mig att vara hemma idag och slappa, men tji där fick jag. Gisela ringde och kallade på mig. Så då hängde vi där resten av dagen. Tristan har lyckas hålla sig vaken hela dagen bortsett från sovningen under prommisen och en kortis i form av 30 min.... Gissa om han tyckte det var skönt att lägga sig i sängen när vi kom hem. Ska själv försöka komma i säng i tid också. Viktigt med sömn ju!!!

Har ikväll fortsatt min läsning av Olgas "gamla" blogg och jag säger ju det. Vill man bli peppad att komma i form så räcker det med att läsa hennes blogg. Säger det igen: Superblogg!!

Funderar på att lasera barbordet vitt.... kan det bli bra tro???? och blir det konstigt att stolarna fortfarande är samma "trä"-färg..??

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erica

Vad skoj med lite dans å nöjen :) vart hade ni lilleman ?

Postat av: Linnea

Han va med...han tyckte jill va ett sömnpiller så han sov resten av kvällen:-)

Postat av: Erica

Härligt! Vi ska på Jills julkonsert den 18e å jag vet inte vad jag ska göra med Colin . Har försökt att få honom att ta flaskan men han vägrar:( får se hur det blir med det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback