Tröga sirapsfingrar och nerslöad hjärna

då var man här igen... jag har dålig diciplin igen. Men den enda det drabbar är ju egentligen mig sjäv. Jag upplevs ju som tråkig!!!
Ska försöka h¨lla uppe denna sida bättre, men vi får se. Lovar inget till 100 %.

Vad händer på Bryggargatan annars då... det är som lugna puckar. Känns verkligen att våren har kommit nu. Solen skiner om dagarna och man blir så där glad om dagarna.

Magen fortsätter växa och det har smullit till dom sista veckorna, helt plötsligt får jag inte igen jackan. Tur vi går mot varmare väder=).
Senaste kollen jag var på så såg allt normalt ut. Barnet ligger just över normala kurvan. Ska dit nu på fredag morgon igen.

Min kära hälft jobbar lite borta i veckan vilken självklart känns tråkigt. Men vi klarar oss, jag och tjejerna. Vi får bara längta mera.

Bilen har vi sålt vilket nu känna av då tjejerna ska hämtas och lämnas på dagis. men tacka vet jag en snäll arbetskamrat som lånar ut deras bil som vi kan nyttja idag och imorgon.

Hästen är fortfarande kvar, vilket börjar kännas lite smått besvärligt. Jag tycker om min häst jättemycket, men min kropp börjar ogilla stallsysslorna. Men med god hjälp av en duktiga C så underlättas det.
Men som sagt... vet någon om någon som söker en snäll häst så har jag den perfekta!!!=)

Här bjuder jag på en ev efterlängtad bild för en del... v 31=)




Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Myyysigt med mage =)

Postat av: mikela

men äntligen får jag veta lite, hihi!

Postat av: Anna Henriksson

Sicken fin mys mage du har!!

Postat av: Bettan

Antligen en bild. Super grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback