Nu var helgen över

Oj oj va vi har gjort mycket i helgen och den känns som den vart så lång.
Kalle har fått komma upp till Hanna...tack kära syster för att du tar hand om honom. Resan upp gick då bra och Kalle-man e ju som van han att installera sig på nya ställen så de gick bara fint. Han verkade tycka det va helt ok att ha Terry och ett bräkande får som boxgranne. Flickorna tyckte också de va spännande med det nya stallet till Kalle.
Bröt mot min regel att jag inte skulle rida någe mer, men jag blev såååå sugen. Så de blev en liten tripp på Kalle medans Hanna vilade sig emellan. Men man får ju lida lite nu för att man e tjurig och inte tänker sig för. men kul var det!
Hann ju även med att besöka mor o far och även en snabb tripp i Barsele innan vi åkte hem.
Lördag e.m tillbringades ute i Fäbodsanden tillsammans med Marja och tjejerna.
Där kokade vi palt och oj va gott!!!! Dessutom tänker jag varje gång man kokat palt att"gu så lätt och gu se sanbbt de går att göra hemgjord palt, de ska jag göra oftare", men ack så sällan de blir ändå=). Men gott var det.
Sen var det fyra flickor som hade hur roligt som helst på kvällen så att gå och lägga sig i tid inte fanns med på deras världskarta. Idag har dom också fått vara med varandra hela dagen lång så jag tror dom är super nöjda.

Nu har man fått sig en efterlängtad dusch och soffan väntar på mig. Here I come!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daddy

Tyckte de va såååå roligt att se er, och din fina mage. Ha/d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback