hej och hå

Saw VI var som väntat. Halvdåliga skådisar med dålig handling. Våldscenerna var så där hemsk äckliga och plågsamma att man fick gå och duscha efterår pga all fot- och handsvett. Varför ser man sånt egentligen???

Helgen har flytit på bra. Varit ute hos kusinen i Fäbodsanden bägge dagarna och umgåtts. Familjen Barsele va ju och hälsa på  så de va riktigt trevligt. Barnen hade hur roligt som helst. Även jag och Marja fick ju passa på att va barn på nytt med massa kurragömma lekar. Rickards o Marcus skruvade mest hela tiden, men fin blev bilen.
Sen har vi även fått träffat goda vänner. En med nytaget körkort och en snart hemflyttad "vikarierande norrman". Det blev gott sällskap och god middag tillsammans på lördagkvällen.

Magen lever sitt liv och allt var som vanligt när jag var på koll i fredags. Helt plötsligt så har jag börjat känna av lite mer på att man bär på lite extra. Lite mera vankade i gången blir det emmelanåt. Men jag ska inte klaga. Har ju mått och mår toppen fortfarande.
Längtar ju som mer och mer på den kommande tiden framöver. Har nu bestämt när jag slutar jobbet, och jag får börja min ledigeht v 24. Gissa att man ser fram emot det!!!

Har en ensamkväll ikväll. Funderar på att ta tag i vinden lite för div sortering vad som ska bort och vad som ska vara kvar.

Nu blir det en snabb kaffe innan luchen tagit slut...

 






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback