Härliga sol...

... ock kortdag idag. Va härligt. Vi blev bjuden på smörgåstårta av chefen och stänga klockan 14.00. Cykelturen hem va helt underbar. Soligt och fint. Varmt också.
Väl hemma så blev det fix på balkongen. Fram med stolar, bord, kuddar, mattor osv. Fint blev det. Nu kan sommaren komma.
Älsklingen kom också hem mitt i allt. Nu har vi morgondagen att se fram emot. Hoppas på lika fint väder så ska vi och flickorna som kommer hit imorgon hitta på något roligt.
Har fixat en grej för helgen också. Tror det blir bra. Ska kanske ordna något mer också.

Har avverkat en film nu också. Vi kunde inte låta bli att låna 3 filmer. Och denna film så var jag faktiskt vaken hela tiden. Nu sov en annan istället;). Filmen var iaf "Nollpunkten" med bla Elijah Woods...smågullig film om vänskap bl.a.

Kära grannen tog hand om Kalle idag också. Tur jag har dom som vill ta hand om honom. Han förresten tyckte livet var hur härligt som helst.... nakenfis i hagen. Gött!!!

Tror jag ska väcka upp min käraste nu så han klarar av att sova ikväll. Annars är det jag som kliver upp själv när tjejerna kommer.

En liten bild på arbetsverket på balkongen idag. Projekt nr 2 på balkongen blir lite blomster och smågrejer. Men de får väntas lite med. Fortfarande lite kallt om nätterna.







Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

Mysigt med sommar - längtar

Postat av: Kickan

myyyys, jag måste ta tag och fixa min nu också, när din är så fin!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback