Häggen har blommat...

...och det luktar så gott när man är ute. Grönt överallt, men de verkar som de ska komma en kallfront nu. Men de gör detsamma. De e så fint ändå.

Ensammen hemma hela veckan, men de ska väl gå ändå. Får passa på att vila lite då. Den korta ridturen i lördags har utbetalat sig på kroppen kan jag säga. Men är huvvudet dumt så får kroppen lida!!! Känns ganska konstigt att inte ha hästen här. Saknar honom oxå... har lite dåligt samvete att jag inte gosade med honom mer innan jag åkte. Man är allt blödig och lite smålarvig. Men så är de ju med djur.
Han verkar då må bra iaf, och de e det viktigaste.

Har börjat ta tag i alla papper och info man fått från barnmorskan. De ska ordnas med diverse grejer gärna innan bebben kommer. Lika bra att börja! Va ju på koll i fredags igen och allt var som vanligt. Ska börja knapra lite järntabletter nu... funderar bara på om barnmorskan har koll eller inte.
Har ju träffat henne sen i början av mars och helt plötsligt så tar hon mig i hand och presenterar sig. Säger att hon ej träffat Patrick tidigare och inte heller mig=P... förra gången tog hon blodprov och då var allt ok med järnet. Denna gång tog hon inte blodprov, men nu ska jag äta. Det var väl värmen som gjorde henne snurrig=)

Imorgon ska jag upp på förlossningen för visning. De blir ju intressant! Och på torsdag ska jag lära mig att andas. Sen är det inte så mycket kvar.  Huvva va tiden gått fort.

Nu ska jag se Norska Hollywoodfruarna och sen är det en dokumentär bakom "Sex and The City 2".

Tjingeling

Här är Kalle i sin nya mysiga skogshage.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback