I´m back!

Vill be alla om så mycket ursäkt för att jag vart så osynlig här. Sen kan de ju lika gärna va så att jag inte har några läsare, eller dom få jag hade kanske totalt dissat att ens orka kolla längre.
Men nu ska jag försöka va lite aktiv igen. Kanske inte bästa läget nu med tanke på att påsken kommer med hejdundrande brak och då kommer man ju inte ha internet..

Annars har de väl inte hänt allt så mycket förutom det vanliga. Patrick har haft ganska mycket borta jobb, så lite små trist. Men ändå har jag inte haft mycket tid över till bloggen, och detsamma gäller faktiskt tom Fejjan. Där va de också längesen jag va!!!  Kalle e då kvar, men tyvärr börjar jag känna av ryggen när jag vart där. Rida går bra fortfarande, men som sagt. Jag är född med en svank och alltid haft lite problem med den när jag tränar för lite och att jag nu börjar bli lite framtung gör det inte bättre. Men men... man får bromsa sig. Man måste ju tänka på den lille också. 
Va på första kontrollen sen ultraljudet, och allt såg bra ut. Alla värden superbra. Fick lyssna på hjärtljuden... häftigt.  
Angående kommande magbild för dom som nu väntat på det...=) så finns den nu faktiskt på kameran. Måste bara föra över. Har väl insett att jag ej är personen som älskar att "fläka" ut mig, tolka mig rätt;) och sen har jag ju lite taskigt minne också.

men den som väntar på något gott...=)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

nice having you back!

Å ta det lungt med Kalle och lila magen :)

Roligt att höra från dig igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback