Jag knäckte en nöt...

Nu har Jag kommit på hur de funkar att blogga med Heron! Jag blir impad av mig själv då jag annars e ganska dålig på tekniska grejor. Ligger iaf än en gång på sängen på Scandic i s-vall. Efter middagen velade vi om de skulle bli bio med Beck eller film på rummet. De blev de senare alternativet. Har vart på Ikea idag. Nu har lilla bebisen fått sängklãder m.m. Vi hittade super söta könsneutrala påslakan o örngott. Hittade även täcke o en mini kudde. Skötbord är något vi inte vet vad vi ska ha pga utrymmesskäl. Någon som har några tips? Vi bor ju inte i den största lgh:en. Nu ska jag fortsätta utforska min Hero...tycker minsann att Spotify borde få sig en plats där:)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

hur gjorde du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback