Så ska det låta...

...går på Tv:n, och jag sitter som en slapp potatissäck i soffan. Känner mig döööödströöött i kroppen nu.
Sugen på nåt e jag också, trots att jag inte är hungrig. Det är nog helgssockret som kallar=)

Var förbi på The Store idag för där var det rusning. Dom ska sluta sälja tjej kläder och har total utförsäljning av alla kläder och tillbehör med 40%... och det är verkligen allt som har med tjejer/kvinnor att göra. Och snygga grejer. Gillar man att köpa märkeskläder är det ju de perfekta stället att handla kläder på till bra priser.
Jag hade bara tid att vara där i 10 min och jag fyndade 2 plagg a 80:- st...(det vara bara Vera Modas), ett st linne och en 3-kvarts-ärms-tröja. Bägge plagg lite längre modell på vilket jag gillar. Härliga randiga fräger också, en i gul och en i aprikos. Måste ju bryta av med allt svart man har i garderoben nu när det är sommar.
Oprovade slet jag med mig dom och betalade. Passar dom inte nu lär dom ju passa sen iaf=)
JAG GILLAR ATT KÖPA PÅ REA!!!! Jag är inte snål, men jag tycker det är onödigt att kasta bort mycket pengar på dyra märkes klädesplagg.

Va hos barnmorskan i morse och allt var bra. Sen jag börjat äta järntabletter så är siffrorna mkt bra nu. Bebisen ligger fortfarande med huvudet neråt som den gjort nu senaste 4 veckorna, men än är det rörligt.
Har börjat känna av lite krämpor nu speciellt på kvällen när man hållt igång hela dagen. Skönt att lägga sig i soffan, men desto mer OSKÖNT att ta sig upp till sängen när det är läggdags=(. Men som jag sagt tidigare... ska ju absolut inte klaga då jag haft det så bra hela tiden annars.

Ska gå rundgång på tv:n nu och se vad man ska titta på.

Ha en alldeles underbar fredagkväll med mycket mys och pys!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback