Min första lediga dag...

...på väldigt länge! Oj vad skönt. Tillbringade förmiddagen med flickorna ute på gräsmattan. Dom lekte och jag solade mig för första gången i år. Iklätt i bikini, tyvärr känner man sig ju inte alltför "Beach 2010, here I come", men de skiter jag i!

Har börjat med 2 veckors semester i hopp om att bebisen ska komma inom snar framtid. Nu längtar man ju som bara mer och mer för varje dag som går. I morgon blir det S-vall. Jobb för Patrick och jag får den trevliga äran att shoppa lite grejer vi har kvar till bebisen. Känns mycket trevligt!=)

I helgen var vi ju i S-uman för att fira våran födelsedag tillsammans med våra vänner. Blev en super trevlig kväll med god mat och otroligt trevligt sällskap. Vi skippade skidstugan, vilket jag tyckte va bra, och istället blev det samlingslokalen på höjdvägen. De låter ju verkligen hur tråkigt som helst, men tack vare mammsen så lyckades hon fixa till det på ett bra sätt. Men hon kan ju som det där...

Det blev iaf en super kväll och jag vill tacka alla som ville komma dit och vara med oss. Ni gjorde kvällen till en minnesvärdkväll. Vissa var nog mer bakis än andra på söndagmorgon, men jag hoppas ni tyckte de var värt det;)

Vi hade världens bästa mor och far som tog hand om städningen åt oss så när vi vaknade så var det redan fixat. Tack!!!!

Dom sötaste som var på festen var ju helt klart Cornelia och Colin. Tänka sig vad Cornelia helt plötsligt blev stoooor. Och så liten Colin är (även fast han vuxit=)). Snart får man hålla i sin egen i den där storleken. Dom e ju så söta.

Vi ska gotta oss i en film ikväll så nu ska vi sticka iväg och hyra en.  Vet inte än vilken men vi får se...=)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Tack själv, det var så trevligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback