Nu fick man visst lite tid över!

då rann tiden iväg igen. Midsommar har hunnit förbi och den tillbringades med husfolket på Vidängsgården på en båt ute på vattnet. Middag ute vid Skeppsvik och sen ut och åka i det fina vädret. Övernattning blev det också på båten, men där måste jag erkänna att komforten var inte lika hög som i min egen säng med alla kuddar jag stoppar upp under mig. Ont i kroppen hade man när man hade vaknat...Men annars var trippen väldigt trevlig.

Har även hunnit tillbringat en trevlig kvällsmiddag med kära Tom och Gisela. Den kvällen sluta med att grabbarna cyklade ut på en "kväällsöl" medans jag och Gisela skruvade ihop lite IKEA möbler. Matbordet gick bra sen var vi lite less på Börje-stolarna innan vi var klara med dom. Men bra blev det. Kvinnor kan!!!

I veckan har vi flickorna och vi har ju fått äran att vara ute i solen hela veckan. Såååå bra väder. Har fått riktigt mkt färg nu också. Grillen har vi också varit duktig på att använda...varje kväll till middag. De e ju så gott.
Idag har det regnat på förmiddagen, men nu börjar faktiskt solen glimta fram lite så vi kanske tar oss ut än då.
Imorgon ska dom få följa med deras mamma upp till Storuman och Storuman-dagarna. Eftersom det inte kommit någon bebis än så har vi bestämt oss för att stanna hemma i stället.

Har ju även fått plantera lite blommor på balkongen...men i år var jag ju lite sen jämfört med förra året och det märktes på valet av blommor som fanns att köpa. Nu har jag lite annat jämfört med förrut. men de e ju kul med lite nytt. Bilder komemr senare på det. Nu är allt ihopställt i en hög pga regnet som kom.

Men lite andra bilder kan jag bjuda på!!


Midsommar 2010



Äventyrslekparken på Tomtebo



Våran gård har blivit bra besökt av oss under veckan. Skönt att bara slappa där bakom. Köpte två stycken sköna solstolar i veckan och dom har varit underbara att ligga i medans solen har stekt.
Men som ni ser blir inte våran gräsmatta klippt allt för ofta. Den är lång för det mesta...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Börjestolarna är skittråkiga att skruva ihop, så jag förstår att ni lessnade ;)

Hoppas ni får en trevlig helg i Umeå, förhoppningsvis på BB då! Vi ska tänka på er när vi glider in i dimman på lördagkväll ;) Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback