Sängen är min kamrat idag=)

Pallat upp mig i sängen med massa kuddar och datorn i knät. Ljuvligt att inte känna något som ska tvinga en upp ur sängen.
Magen känns då som vanlilgt än så länge. Man går ju som liksom o väntar på minsta lilla nya signal man inte känt tidigare. Man funderar ju på hur man ska veta att det är dags, men förmodligen är de väl som alla säger att man känner på sig när det är dags! Men får man en ny känsla så tänker man för en lite sekund... e de på G??? men neee... inget än.
Det är ju tur att jag inte känner mig urless, sådär som jag förstår att många kan vara så här i slutet. Så de kommer nog gå finfint även om de går lite över liten. Men de skulle ju vara så kuuuul  och underbart ju fortare den vill komma.
Sen att man känner sig sådär mördbultad och halvt överkörd av en vält på kvällen är ju en annan sak, men de e ju sånt man får leva med. Vill man få något fint får man leva lite pin(t)...?!?)=)

Var ju hos barnmorskan i fredags och fortfarande så ligger bebis med huvudet högt och rörligt. Den verkar inte vilja fixera sig än. Men hon skicka en remiss för nytt ul. Så händer det inget så trodde hon ul blir någon gång runt 14-15 juli. Så vi får se vad som händer.
Stortjejen Nellie fick fälja med på detta besök, och hon tyckte de va spännande tror jag. Hon fick sätte plåster på mitt finger efter barnmorskan stuckit mig. Oj, va duktig hon va på det. Tog sig an uppgiften med stort allvar.

Nu ska jag fixa frulle och den ska intas i sängen idag. Fasiken va skönt att vara ledig!!!!=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback