Ingen bebis idag!

Då var 3:e juli avslutad men ingen bebis ville då komma. Men de var väntat. Har tillbringat hela dagen tillsammans med Tom och Gisela och deras lägenhet. Dom håller ju på att renovera den och vi sa att idag skulle eliten komma och hjälpa dom. Och mycket hann vi göra=) Blir så fint så hemma hos dom.
Tänkte att man kanske skulle hjälpa bebisen på farten med lite "jobb". men icke sa nicke. Nu har man då fått sig en efterlängatd dusch som var helt underbar. Jag skulle ljuga om jag säger mig inte känna av nåt i kroppen...=P, men som sagt, ställer man sig frivilligt och bökar får man lida själv!!=)
Idag har vi haft riktig sommarvärme. Men inte gjorde de mig nåt att vi va inne hela dagen, eftersom man har ju som heeeeela sommaren på sig att vara ute.
Tack vare att vi fyra va så duktiga idag så får ju äntligen GT tillbringa sin första natt i sin nya säng i sitt nya sovrum tillsammans=)
Tack också för maten vi blev servade med hela dagen, från frukost till middag!

Nu blir det soffan en stund innan ögonlocken faller ihop. Sen får vi se vad som händer imorgon helt enkelt.

Gonatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback