Slappar lördag av dess like!

jag är förkyld igen... konstigt. För exakt 2 veckor sen va jag ju i Stensele också med näsan rinnandes.
Jobbade fram tills lunch igår och gick hem sen. Då hade jag fått nog av mina rinnande sprutröda ögon.

Nu sitter man på höjdvägen hos mor och far. Patrick har åkt ut med grabbarna på skoter tur. Jag stog över. Hanna kommer och hämtar jag och mammsen om ett tag så vi får springa en sväng på loppisen i Stensele. Det är ju mammas lördags nöje. Vad väntar sig sen av dagen då?? Vi får se vad som händer.

Här kommer iaf en bild taget från mammas lekrum. Det snöar lite lagomt ute idag vilket kanske inte syns. Har kommit fram till att kvallan på bilderna på denna nya telefon inte är av den bästa. Men men...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback