Hysteriska barnatjoanden

Jobbat lördag idag, och som vanligt så svischar ju bara dagen förbi. Sitter nu på Leos Lekland och ser på när barnen springer ihjäl lite tid. Dom kommer nog att vara trötta ikväll.
Ni som vill se bilder på min frissa... I promise. Dom kommer. Skickat ett litet smakprov till 2 stycken denna oppe. Satt och lekte lite med den nya telefonen och hitta ju "ta-kort-funktionen".
Erica: Jag brukar aldrig va telefon-inne. Jag har ju äslkat min gamla telefon bara för att man kan den ut och innan, men jag bev snarare tvingad att ta den här nu av Patrick. Kul med ny telefon, men nalta jobbigt att lära sig alltihopa.
hmmm... har suttir här på Leos och brainstormat vad vi ska laga för god lördags middag ikväll... och efter massa grubblerier och lathet kom vi fram till att det blir nog ett stopp på Max ikväll. Mat som mat, men när man är lat funkar det=)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Far å mor

Varför får inte vi se?

Postat av: Maria

Mycket snyggt blev det =)

Postat av: erica

Tycker du kan hitta funktionen då du laddar upp bilderna från telen till din blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback