snart slut på denna dag

Nu var denna dag förbi. Och vad bra det gått då!! Allt rullat på som bara den.

Jag tillbringade min lunch med fina vännen på "Rost". Och ni som inte vart där än.. Ni måste BARA GÅ dit. Det är lätt stans bästa lunchservering. Dom har mest bara vegetarisk mat, men va inte rädd för det. Den smakar ljuvligt, och mycket. Deras mat är lagad med hjärtat som jag brukar säga. Absolut homemade!!!
Efter jobbet, handling, hämtning av barn och intagning av häst så for vi till fina vännen igen på Vidängsgården. Lite fika o snack. Barnen hälsade sedan trevlig resa till dom två. Jag är inte alls avundsjuk på att dom ska fara till Thailand i 2 veckor på fredag.. nähääää..... dom kommer säkert att få det jätte bra.... och vi ÄNNU bättre!!!;)

Kanske det blir till att börja se "Band of Brothers"-boxen. Patrcik den lille rackarn blev ju utråkad några dagar och såg alla avsnitt. Så nu blir det en kudde jag får luta mig mot...

Här kommer förresten en bild från våran skotertur från i helgen. Taget mellan Stensele och Forsvik. Ungefär så här fint väder hade vi idag. Hoppas det håller i sig så man får vara ute i helgen och härja med barnen.

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback