suck

ledig dag idag, men fullt upp tills nu. Så jag ska faktiskt hoppa i säng. 
Bilen har besiktats, och bannemig att den inte gick igenom=( hästen har motionerats. Jag har fått börja se igen (fått luggen klippt), ätit en god lunch på Rost med min fina vän. Tvättat upp bilens motor. Handlat mat, hämtat barnen, lagat mat och insett att jag glömt köpa blöjor och välling. Tur man har snälla grannen som hjälper till=)
P är ju fortfarande borta och barnen ligger och sussar sen länge tillbaka. Känner mig helt slut på.
Men fin-väder har vi fått haft idag...härligt!!=)
Får ta mig en skönhetssömn och ladda upp får morgon dagen.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

duktig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback