Sankta Lucia...

...och inte fick man se nåt tåg. Hade ju hoppats på det. Är ju himla mysigt med Lucia-tåg. Jag hade ju iofs kunnat kliva upp imorse. Men icket att jag orkade det. tristan har ju som börjat sova till halv nio på mornarna nu och då har jag med börjat göra det. Både på gott och ont!

Det lider mot jul med stormsteg. Inga klappar är inhandlade än...men de ska iofs inte handlas så mycket. Bara till barnen. Vilket känns mycket skönt!!! Men nästa vecka så får det bli lite shopping av dessa paket. Har planerat lite så det är ju alltid en början.

Sitter ensam hemma igen men funderar på sängen. Nu när man ligger själv i den så tror jag minsann att Tristan ska få sova i den med mig. Det är ju bara allt för mysigt.

Fick iaf se två supersöta Lucior i tidningen idag. Gullungar!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback