brr va jag fryser!!!

Nu var man uppe i Storuman igen (och kallt var det här). Ju närmare jul man kommer desto mysigare blir det ju. Min mor har ju som förmågan att höja upp julkänslan med sitt pysslande och donande hemma. Nu är det ju alltid mysigt att vara här, men runt jul är det ju så där extra liksom.
Sagt hejdå nyss till P som är på väg hem till Umeå med skotern på släpet.

Lillprinsen ligger och sover skönt i mormors säng och snart ska vi nog åka ut till Luspnäset och mysa där också. Våfflor får nog stå på menyn idag.

I fredags var jag och Fröken Andersson på The Studio och modellade för en dag. Skitkul!!! Får ni chansen...TA DEN! Riktigt roligt. MAn fick sig en snygg sminkning och håret blev fixat. Sen var det en proffessionell fotograf som guidade en igenom ca 60 tagna bilder. Blev jättefina kort. Synd bara att dom är så dyra. Man är ju inte en lyxhustru som är hemma om dagarna;). Köpte iaf 2 kort och jag var helnöjd med dom!
Här kommer bilderna...!



Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

Vad snygg du är!!! :) Superfina bilder!

Postat av: Emma

Skitsnygga kort! :)

Postat av: Stannapanna

Mycket snyggt !

Postat av: Erica

Vilken brud! Snyggt! Hur länge blir du kvar.

Postat av: Fanny

Snygging!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback