Ännu en fin dag med sol.

Sitter hos Hanna och Mattias i Stensele som fikasällskap till Mattias. Solen skiner uteoch vi ska nån gång under dagen göra stallet. Vi har 2 hästar där nere som måste få sig ordentliga bad innan det blir dags att plocka fram klippmaskinen. Kalle har ju redan börjat sätta vinterpälsen. Han e ju lite eljest...
Måste få till lite nya bilder på honom så jag kan sätta ut en ny annons. Nu går det trögt med hästar som man vill sälja...=(

Idag e jag lite sugn att se vad skogen har att erbjuda. Då kära far min blev dunderförkyld så fick vi ju ingen som kunde sköta Tristan medans jag och mamma skulle plocka bär. Men nu har ju Hanna lite långledigt så då kan vi ju ta oss ut och hjälpas åt lite. Men vart ska man fara måntro.

Igår kväll klarade sig Tristan utan magknip... skönt för han och skönt för mitt hjärta som slapp höra honom gråta=) Och som vanligt sp har han sovit bra inatt.
Funderar på att kanske sova nere i Stensele inatt då pappa verkar bara bli sämre och sämre. Vill ju inte riskera något för lilleman... Synd bara om pappa som inte får mysa med Tristan.

Lite mera kaffe och lite av Hannas goda bullar..MUMS.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback