tjoppelidopp

nu börjar snart Desperate Housewifes... jippi... de e ju ett lättsamt program att se=)
Har kommit hem från min raijd från stallet. Kalle-kanin fick va ute en sväng i mörkret, gick bra men de e ju mörkt.
Har bestämt mig nu till 99% att jag åker hem till Stensele till helgen. Nu har skotern kommit som vi skulle titta på. Men jag får åka själv med "gamm"-volvon. Patterick ska åka upp till Luleå med jobbet så jag o volvon (som tyvärr inte har en radio och fläkten blåser antingen noll eller största blås) åker nog upp på fredag direkt efter jobbet. Bara de ordnar sig med Kalle.
Men jag kommer ju att missa första början av idol... kanske har tur om jag får smita tidigare från jobbet... vem vet=)

Dagen har varit fullt upp på jobet som vanligt. Mycket att göra och sällan tid för lat. men de e bra, då går ju riden snabbt.

Jag köpte en julklapp igår. Jag tror den blir jätte bra, men jag kan ju inte berätta vad de va. För man vet ju aldrig vem som ska få den..... så den som väntar på nåt gott...=)

Barnen åkte till sin mor imorse, man blir som slapp just efter dom har farit så dom första 2-3 dagarna orkar man inte plocka fram den där dammsugaren som man borde ha gjort för länge sen..=(. Men vad är väl lite skit o grus på golvet...

Förresten... jag o Patrick börjar se Paradise Hotel på webb tv igår kväll. Men vilket program.... jag är glad att man ändå blivit lite till åren och inser att det finns så mycket annat i livet som är mer värt än vad dom håller på med=).


Nu drar det igång på Wisteria Lane!!

Hej hej

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback