mysiga tisdag!

barnen är nattade, morgondagens middag står o puttrar på spisen och karln e borta. Gu se lugnt och skönt!!!!
Nu e de bara jag, datorn (bloggen) och BETAPET som gäller. Men förståss kl 21.00 e de ju desperata hemmafruarna som man måste se.
Tillbaka till Betapet, jag gillar det. Lugnt, avkopplande plus att man förhoppningsvist blir lite smartare kanske.
Prova det om du inte redan gjort det www.betapet.se , I looooove it!.

Hade stallfri dag idag. Snälla Jenny har skött om lilla pånken. Hon e så duktig så. Hon har trotsat vårt fruktansvärda tråkiga väder idag. usch usch.

En annan sak jag började tänka på idag va ju att snart e de ju faktikst jul (jooo, de e sant=)). och det där med julklappar ska ju så småningom börja inhandlas. Jag e ju en sån som älskar att ge bort, medans en annan tkr att man inte ska behöva ha så mkt klappar (bortsett från alla barn förståss). Men jag vill ge, de e ju kul.
Man behöver ju inte gå och göra sig utfattig på det. Men dom här små sakerna som betyder mkt.... man blir ju glad av sånt.
Jag ska trotsa andras lagar och ge, ge och åter ge.

Nu väntar mitt BetaPet!

Kram kram
Linnéa

.....vaddå, Dollarstore säljer väl massa bra klappar, typ två deodoranter med något konstig doft för 20 spänn!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Jaa! Alla vill ju få en deodorant med konstig doft! ;)

Det är roligare att ge än att få tycker jag med!

Postat av: erica

Skoj att följa din blogg :) Här händer ju någe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback