Söndagsnytta

då sitter man här och funderar vad som ska skrivas på denna blogg. Det får väl bli lite hipp som happ kanske.
Har iaf syster, Mattias o Rasmus på besök här. Men dom snarkar på i sängen fortfarande.
Jag och Patrick har en riktig slappar söndag, bortsett från att jag alldeles strax ska slänga in bullar i ugnen som legat på jäsning. Till veckan kommer barnen och då e de bra att ha bullar hemma=)

Vi fick en väldigt trevlig och god middag hos Ingrid där även mor och far var. Mums va gott det va.
Med sällskapet vi va så var diskussions nivån väldigt hög. Intressant att diskutera när det är många starka åsikter (bortsett från lilla far som är en lyssnare=).
Efter middagen drog vi till Vidängsgården och umgicks med Elisabeth o Magnus. Jag och Patrick drog hem lite tidigare medans storuman-folket hängde kvar till morgonkvisten.

Måste verkligen ta mig ut med Kalle och rida idag. har ju vart stenhårt i flera dagar och stackarn har bara fått ta det lugnt.

nee... nu ropar bullarna!

// Linnéa
dom e jättegoda


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

Detta såg gott ut!

Postat av: Maria

Allt är bra med mig, kul att du blivit bloggare så jag får se dig lite oftare =)

Klart du får länka till mig, men jag är rädd att jag kommer att göra både dig å dina läsare besvikna, är inne i en svacka när det gäller bloggen just nu, har ingen riktig lust för den.

Ja, ungarna växer så det knakar, konstigt att jag fortfarande är så ung å fräsch ;)

Postat av: Hanna

Du fick ju ett fint kort iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback