snart va dagen slut!

bakat... check

ridit... check

de blev drömmar och bondkakor. Fast dom ska jag grädda i morgon. Ligger nu i kylen.
Kalle tyckte de va kul med ridturen i ridhuset. Skuttade lite också och som vanligt skötte han sig perfekt men lite bus emmellanåt passade han på. Mikela provred honom också. De gick så bra så=).

Ska hämta Patrick och hans chef på flyget ikväll. Han tyckte visst att jag inte skulle ha på mig mina vanliga "hämta honom på flyget kläder"... konstigt. vad är det för fel på stora mjukis byxor, tjocksockar, foppa-tofflor, mössa och en stor jacka...hmmm.

Fick hem julklappen idag som jag hde beställt. Blev fint, fast en grej blev inte riktigt som jag tänkt mig, men de blir nog bra ändå.

Hade bra

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

....så nu e du finklädd alltså :) Kan du inte komma hit och kasta ihop lite bak oxå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback