snart helg!

då va det morgon ochbörja jobbet om en timma. Ska äta lite frulle bestående av gröt, sen en snabbis till stallet och göra bort mockningen så går det lite snabbare ikväll.
Pratade med spekulanten igår och nu är det prutat på pris och jag har sagt vad jag vill så nu får vi bara hålla tummarna och se hur det går.
Ju närmare man kommer slutet av en ev försäljning, desto mer känner man att man kommer att sakna lilla Kalle-skrutt...

Patrick klev opp i ottan och drog iväg och jobba med bossen. Jag fick ju ligga och dra mig ett tag till i sängen... de är inte vanligt, men skönt va det=)

Kort sammanfattning hur dagen blir.
#jobba
#försöka hitta lotterivinst på lunchen
#lämna loterivinsten på hippo
#fixa sista i stallet
#äta middag och avsluta med Idol....

de ska nog bli bra!

Hade bra

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

åh vad du e ambitiös


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback