pjuu.. allt avklarat!

jaha... då va dagen snart till ända. Och jag har gjort allt jag skulle göra. Nu är det bara Idol kvar och en form från ugnen med Bond kakor ska plockas ur innan.
Middag blev iaf från Pizzeria Roberto. Helhet Reklma innehållande nachochips, VB-ost, ruccola, kryddig köttfärs och på det toppar man med vitlökssås och salsa sås... mmm, en riktig goding, men man orkar knappt hälften. Måste ju bero på allt fett man vräker i sig. men gött är e!!

Lotterivinsten blev en variant större av en sån här ljus-glob från Indiska i rött genomskinligt glasmosaik. Den va rätt stor... kostade ju sen 79.50.. skulle ju egentligen vara 100:-, men vaddå. De e ju tanken som räknas.

dags för Idol!! Hur ska de gå här i slut-tampen..??!!??

Vi hörs

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

jag tror calle åker ut, men han gjorde ett bra framträdande nyss :) jag gilla honom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback