oj vad tiden springer iväg!

Helt plötsligt har det gått några dagar sen senast. Fullt upp med andra ord.
Hade ju en spekulant hos Kalle i söndags, så min tripp upp till Storuman blev en snabbis. Upp på fredag kväll och ner på lördag e.m.
Hur som helst.... spekulanten hörde aldrig av sig (trots: "Ringer jag inte ikväll, ringer jag defenitivt imorgon...") yeah...right!!
Jag hade ju kunnat vart längre uppe i Stensele/Storuman...=(

Veckan har annars flytit på som vanligt. I söndags blev det minus grader och man tänkte, Nu e de på G med vinter. Men icket sa nicke... på måndag så var det regn heeeela dagen. För att åter igen i går (tisdag) frysa till igen med -4 grader. Så nu har vi en Isbana överallt.

I söndags kväll skulle jag börja advents stöka lite. och de blev inte som man tänkt sig kan man ju säga. Lampor va trasiga, sladdar som va för korta och inte fanns några uttag till kontakterna. Lampor va borta och vi hade slut på dom också. Till slut blev de inte så mkt gjort, och när jag ville åka o handla mer så insåg vi att affärerna hade stängt för 5 min sen. Jajaj... får ta nya krafter en annan dag. Har iaf lite jul mys.

Han är hemma har åkt till Örebro imorse (och denna gång missade han ej flyget;)), och dom små barnen är febriga och snuviga så jag är hemma med dom fram tills tolv idag. Då åker dom till sin mamma. Så då blir det en liten kortis på jobbet idag. Nu så är det Piff & Puff som gäller dör dom iaf. Tänka att dom kan se den om och om igen som om dom aldrig sett den förrut=).

Fick höra igår att min hittills enda köpta julklapp har kommit. Hoppas den blev fin...=).

Min kära syster har ju varit och racklat sig med Maggan så hon ligger ju där hon ligger. Hoppas verkligen hon får komma hem idag. Tänker på kära du=!!!

Vi hörs
/ Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback