nästan uppe med tuppen!

Då va man vaken. Dom små har faktiskt sovit riktigt bra med tanke på att dom är sjuka. De e jag och Lill-stumpan som är uppe. Hon ligger nerbäddad under en filt framför tv:n och jag sitter i köket redo för lite stök. Funderar på att baka lite. Jag lämnade ju bort allt mitt igår på Hippo. Och jag vill ju ha lite här hemma också!!

Genrepet igår inför julshowen gick väl som de alltid brukar gå....KAOS!!! Men på premiären brukar de ju alltid flyta på bra. Igår hade dom ingen som hade ansvaret riktigt. Så ibland kunde man bli stående utan att göra något. Vi skulle ju vara där mellan 15-18 och klockan 16.30 bestämmer dom sig för att köra om akt 1 (finns 2 akter) igen... och det tar ju sin lilla tid. Men klockan 17.00 åkte jag hem. Patrick har ju också blivit sjuk...

Idag är det plusgrader men än så länge inget regn (vilket va igår), vi bor på fel ställe=(.

Dags att göra lite nytta!

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

jag vill också göra nytta, försökte "bädda" sängen dvs släta ut täcket med den friska armen. tom det är ett projekt :) skulle vilja baka lite!

Postat av: erica

Inge skoj med sjuka barn :( Eller än värre med karl :) Å hanna du hinner nog stöka så det räcker ändå :) Linnea bara att flytta hem igen :) Här finns snö + nära till fjälls å skoterkörning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback