Myspys!

Full rulle hela dagen. Inne med ungarna och försökt göra dagen så roligt som bara gått. Bakat, lekt sett på tecknat. Men nu börjar man bli lite trött och seg.
Men då kom vi ju på den mysiga idén att elda upp lite reklam i öppen spisen. Chansade och gick ner till källaren i hopp om att hitta något som va bättre att elda med, och mycket riktiht så hitta jag massa ved som bara var att ta ifrån. Jippi.... så nu har vi eldat för första gången för i år. De va nog minst 1 1/2 år sen jag elda sist.
Mysigt värre och lite bilder får ni här också. En seriös och en mindre seriös...(den klassiska posen framfrö en öppen eld. Det ni...!!=))

När barnen lagt sig ska vi fram med glögg, pepparkaka och massa annat gott och bara mysa vi två.

Blir till att vara hemma imorgon men barnen. Patrick har en sån där låååång vecka med massa resor överallt. Så han och jag ser inte mycket av varandra, men desto mer kommer jag att hänga ut Kalle-skrutt.

Och förresten, vi slet fram plast granen idag och klädde den! Otroligt tidigt för att vara vi, men för barnens skull. Dom hinner knappt se den annars. Så nu står den där. Grann och vacker=)!

Njut av våra mysiga bilder... iaf den första=)





jaaaa... det är ett hål i brallan. Men det sitter vid låret så de e bara det ni ser=)

Kram kram // Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Haha, det ser verkligen ut som att hålet sitter mitt i! =) snygg pose!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback