Långledigt igen!! Tjihooo!

Inventeringen flöt på så himla bra. Vi va så duktiga så. Velade länge om jag skulle åka upp ikväll eller inte, men bestämde till slut att köra imorgon bitti istället. Klokare val! Va bara tvungen att åka förbi stallet och se att gossarna hade kommit in, och de hade dom=) Man e ju som valpig ibland nää det gäller dom där djuren=).

Saknar just nu en riktigt bra bok att få läsa. Bara krypa ner i sängen och slukas i en bok. Har någon nåt bra förslag på det???
Ikväll får det bli "The Dirt" boken om Mötley Crue. Kan inte riktigt kalla att boken är bra, men den är lite faschinerande hur dom där killarna klarade av att leva livet dom levt. Ett jä*ligt snuskigt liv. Usch!!
Sen har jag ju en bok jag fick av Patrick i julklapp. Den måste jag ju defenitivt läsa=)

Jag va ju riktigt hurtig på lunchn iaf...Killarna fick lunch, hann springa till Kungspassagen och hämta ut ett spel som Hanna skulle ha. Ett snabbt besök på ICA och ännu snabbare på Indiska.
Är ute efter tunikor av alla olika slag. Jag tycker Indiska har fina kläder som många passar i, men tyvärr är Indiska kläder inte jag... tråkigt, men sant. Men fina är dom på andra=).
Förresten så vet man ju aldrig vad man vill ha. Noll koll på modet också..

Mikela: Levis ser ut att ha det bra. Lite pigg in o ut från hagen. Men han e cool ändå. Täcket är tvättat, men de tog en extra dag att få ut det från maskinen. Vattnet gick inte att tömma. Fick bli tvättat 2 ggr istället=)/Puss o Kram o ha de så skönt i Thailand=)

På med pyjamasen nu och läsa några sidor ur den svarta boken.

Tack och gonatt och Gott Nytt År till ALLA!!!!!

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stannapanna

Ett fantastiskt gott nytt år på dig själv ! Kram !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback