wiihoooo

Vi har snööööööö!!!!!!!!!!! Och det fortsätter snöa!!!! Jippiiiiiiiiii=)
Man e som ett barn på julafton.

Det har gått några dagar nu sen sist, och även fast det finns dator hos mamma och pappa så fick jag som aldrig till det med bloggen. Fy skäms. Men vi hade en otroligt skön och trevlig helg hemma.
På lördan va vi ju och hämta skotern på Yngvessons... och jäsiken va den gå. hann blev nog sugen att byta matta på en gång. Patrick va iaf som 10 barn på julafton när han körde runt där nere i Forsvik.

Efter det blev det trevligt fika på Shangrii Laa (hur de nu stavas). och vilket mysigt ställe. Jag vill dit fler gånger. Och snacka om hembakat. Där va de inge tinade dajmtårtor precis. Och för att inte glömma sällskapet. Vi va ett helt gäng och hade mysigt!

På söndan drog vi iväg till Råstrand för att köra lite skoter. Mattias och Patrick fick ta räsarna så körde jag Hanna och Rasmus ugnt och försiktigt på en gammal gammal skidoo... men de gick fint. Rasmus satt framför mig inbäddad i mysig filt. Han såg ut att njuta av det. Vi stannade till och grillade lite korv o fika. Jättemysigt.

Sen bege sig hemåt. Middag hos mamma o pappa sen dags att åka hem till Umeå.

Så nu har man hunnit jobba en dag också, väldigt lugnt igår på jobbet. Märks nog lite att folk har annat att handla inför julen nu.

Dags att slita upp min kära från sängen så vi får iväg barnen till dagis utan stress.

Här kommer lite bilder från helgen!!!

Kram kram // Linnéa


vi hittade jättebra mössa och hjälm i huset!. Visst e dom snygga=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback